طرح روستاگردی فرماندار نهاوند بازدید قابلیت‌ها و کمبودها

طرح روستاگردی فرماندار نهاوند  بازدید قابلیت‌ها و کمبودها
| ۹ خرداد ۱۳۹۷


روستای وسج

به احترام این مردم مشکلات زیرساخت حسینیه روستا اعم از آب ، برق وگاز را برطرف می کنم

فرماندار نهاوند در جمع مردم روستای وسج گفت: به احترام این مردم مشکلات زیرساخت حسینیه روستا اعم از آب، برق و گاز را برطرف خواهیم کرد. وی افزود: باید برای پیشرفت روستا، شورا و دهیار فعال و پیگیر مشکلات بوده و مطالبات مردم را به ما منعکس نمایند. 

ناصری در پایان بیان کرد: اگر کانال بین روستا ظاهرا معارضینی دارد، اگر خود اهالی به کمک شورا و دهیار این مسائل را برطرف کنند، لایروبی و بحث بهداشتی آن را برطرف خواهیم کرد.



روستای شهرک

در اسرع وقت مشکل روکش آسفالت معابر عمومی شهرک را حل خواهیم کرد


ناصری در روستای شهرک گفت: بررسی ومشکلات مردم از نزدیک موجب می شود تصمیمات درست ومناسبی برای حل آنها گرفته شود. وی افزود: برای روکش آسفالت و لکه گیری معابر عمومی این روستا در اسرع وقت جلسه ای در فرمانداری با حضور بخشدار، دهیار و شورا تشکیل و کار را پیگیری خواهم کرد.

بازدید از ایستگاه راه آهن و روستای دهنو عبدالملکی

شوراها و دهیاران زبان گویای مردم هستند. مدیران دستگاه ها پاسخ مناسب دهند


فرماندار شهرستان نهاوند در بازدید از روستای عبدالملکی گفت: پیگیر مشکلات و مسائل مربوط به بدهی کشاورزان چغندروگندم کاران هستیم . وی افزود مدیران دستگاههای اجرایی باید پاسخگویی مناسبی به شوراها ودهیاران جهت پیگیری مطالبات مردمی داشته باشند. ناصری همچنین اعلام کرد : به زودی تابلوهای مربوط به راهنمایی و رانندگی در مسیر فیروزان به تویسرکان که روستاهای این مسیر را پوشش می دهد، نصب خواهد شد. وی همچنین از ایستگاه راه آهن نهاوند- کرمانشاه نیز بازدید نمودند.

دیدار با خانواده شهید

ثمره رشادت و فداکاری این شهدای گرانقدر، همین امنیت و آرامشی است که اکنون داریم


فرماندار نهاوند در ادامه بازدیدهای خود از بخش خزل با دو خانواده شهید دیدار و گفتگو کردند. ناصری در دیدار از خانواده شهیدان معظم احمدخزایی و علی محمدی راد از شهدای دفاع مقدس در روستای دهموسی بیان کرد: ثمره رشادت و فداکاری این شهدای گرانقدر، همین امنیت و آرامشی است که اکنون داریم. ایران اسلامی به برکت خون این شهدا، امروز مقتدر و باصلابت در مقابل همه ابرقدرت ها و کشورهای زورگو و مستکبر ایستاده است.


روستای ده موسی 

خط قرمز من اشتغال است


فرماندار نهاوند در بازدید از روستای ده موسی و در جمع مردم این روستا اظهار کرد: باید همگی دست به دست هم دهیم تا بتوانیم در رفع مشکلات مردم، کاری از پیش ببریم. ناصری در ادامه گفت: اولویت اول و خط قرمز کاری من، اشتغال است. در حال حاضر همه تلاش خود را می کنم تا در این زمینه اقدام موثری انجام دهم. تسهیلات اشتغال روستایی برای جوانان ما فرصت خوبی است تا موقعیت مناسبی از این حیث پیدا کنند. وی در پایان اشاره کرد: در فکر بهسازی روستا نیز هستیم. ولی باید همه شما در این جهت ما را یاری کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۹ خرداد ۱۳۹۷

:زمان ۰۱:۵۶

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ