افزایش قیمت ها غیر قانونی است

افزایش قیمت ها غیر قانونی است
| ۲۲ خرداد ۱۳۹۷

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که افزایش قیمت ها کاملا غیر قانونی است.

به گزارش “عقیق ایران”، امیر خجسته با اشاره به افزایش قیمت در اکثر کالاهای موجود در بازار این امر را کاملا غیر قانونی توصیف کرد و گفت: متاسفانه در هفته ها و ماه های اخیر شاهد افزایش بی رویه قیمت بخش عمده ای از کالاهای موجود در بازار بوده ایم که این امر کاملا غیر قانونی و با دخل و خرج خانواده ها در تضاد است.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس ادامه داد: در این خصوص علاوه بر انجام نطق فوری و در خواست تشکیل کارگروه ویژه برای جلوگیری از این امر از چند وزیر نیز طرح سوال داشته ایم که لازم است وزرای مربوطه جهت پاسخگویی برای رسیدگی به این وضعیت آشفته بازار در مجلس حضور یابند.

تورم تک رقمی کذب محض است:

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس دهم شورای اسلامی در ادامه ضمن نامطلوب توصیف کردن وضعیت اقتصادی خانوادها، میزان  تورم را بیشتر از گفته مسئولان دانست و افزود: اگر به دنبال یافتن میزان تورم واقعی هستیم لازم است به سفره های خانوارها رجوع شود و وقتی شاهد افزایش قیمت چند برابری در اکثریت کالاهای اساسی و مورد نیاز خانوار ها هستیم صحبت از تورم تک رقمی کذب محض است.

رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری مجلس شورای اسلامی در پایان ضمن انتقاد از بی توجهی مسئولان مرتبط در مبارزه با فساد اقتصادی گفت: متاسفانه هیچ عزمی برای مبارزه جدی با مفاسد اقتصادی رویت نمی شود فساد اقتصادی یکی از دلایل اصلی در برقراری آشفتگی اقتصادی است؛ اما امروز شاهد آن هستیم عالی ترین نهاد مرتبط با  این امر که ستاد هماهنگی مبارزه مفاسد اقتصادی است با عدم ارائه گزارش و برگزاری نامنظم جلسات خود موجب ایجاد فضای امن برای اخلال گران اقتصادی شده است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷

:زمان ۱۱:۲۷

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ