ظرفیت های اقامتی همدان سه برابر می شود

ظرفیت های اقامتی همدان سه برابر می شود
| ۴ تیر ۱۳۹۷

مدیرکل میراث فرهنگی همدان:
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان با اشاره به آغاز افتتاح مجتمع‌های اقامتی در حال ساخت در همدان گفت: هم زمان با رویداد جهانی گردشگری در همدان سال ۲۰۱۸ با افتتاح این مجتمع‌ها ظرفیت اقامتی استان همدان ۳ تا ۳٫۵ برابر افزایش خواهد یافت.

علی مالمیر  با بیان اینکه در حال حاضر ۲۲ مورد تأسیسات گردشگری در حال ساخت در استان وجود دارد، افزود: موافقت اصولی ساخت این مجموعه‌ها صادر شده است و اکنون در مراحل مختلف ساخت قرار دارند.

وی با بیان اینکه این مجتمع‌ها جزء اقامتگاه‌های بوم‌گردی و غالبا اقامتی هستند، ادامه داد: از بین این مجموعه‌ها هتل امیران ۲، هتل کتیبه و هتل فاران در تابستان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان ادامه داد: امیدواریم پروژه‌های دیگری که در حوزه گردشگری در حال ساخت هستند، تا پایان سال به بهره‌برداری برسند.

وی تصریح کرد: بازار هدف ما مردمی با اقشار درآمدی مختلفی هستند بنابراین ظرفیت‌های اقامتی متفاوتی در استان ایجاد شده که پاسخگوی قشرهای مختلف مردم باشد.

مالمیر ادامه داد: افتتاح هتل‌های ۵ ،۴ و ۳ستاره و افتتاح کمپ‌های اقامتی ارزان‌قیمت از جمله ظرفیت‌هایی هستند که پاسخگوی اقشار مختلف خواهند بود.

وی تأکید کرد: با افتتاح مجتمع‌های اقامتی در حال ساخت در استان، مشکلی در زمینه اسکان گردشگران در رویداد «همدان ۲۰۱۸» نخواهیم داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان در پایان گفت: تمامی هتل‌ها و مهمانسراهای در حال ساخت در استان توسط بخش خصوصی احداث شده و دولت فقط رسالت بسترسازی و حمایت از این مجموعه‌ها را دارد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۴ تیر ۱۳۹۷

:زمان ۰۵:۱۲

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ