30 هزار شغل امسال در همدان ایجاد می شود

30 هزار شغل امسال در همدان ایجاد می شود
| ۲۶ تیر ۱۳۹۷


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان گفت: ۲۸ هزار و ۳۰۰ شغل در سال ۹۶ در استان همدان ایجاد شده است و پیش بینی می شود ۳۰ هزار شغل نیز در سال ۹۷ در این استان ایجاد شود.

به گزارش ”عقیق ایران” احمد توصیفیان روز دوشنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان همدان با حضور وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان رزن افزود: در سال ۹۶ ، ۱۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی و ۱۱ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال نیز تسهیلات از منابع داخلی بانک‌ها پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه استان همدان در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی رتبه اول را در کشور کسب کرده است اظهار داشت: این استان در پرداخت تسهیلات فراگیر نیز رتبه سوم کشور را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان اظهار داشت: سهمیه اشتغال روستایی استان ۲ هزار و ۶۱۰ میلیارد ریال بوده که ۸۰ طرح به مبلغ ۷۱۰ میلیارد ریال عقد قرارداد و پرداخت شده است.

توصیفیان با اشاره به جذب ۶۰ درصدی تسهیلات اشتغال روستایی در همدان ادامه داد: پنج طرح کارگروه ملی به ارزش ۶۷۰ میلیارد ریال نیز درحال عقد قرارداد است که در مجموع یک هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال درحال عقد قرارداد است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: ظرفیتی که توسط دولت دوازدهم برای ایجاد اشتغال در سطح کشور فراهم شده، از پیروزی انقلاب تاکنون بی سابقه است.

توصیفیان اضافه کرد: با پیگیری های استاندار همدان مشکل وثیقه روستاییان در اخذ تسهیلات رفع شده است و وثیقه های روستایی شامل سند منازل روستایی، زمین کشاورزی، واحدهای دامپروری و اسناد مالکیت ماشین آلات طرح پذیرفته می شود.

گفتنی است تعهد اشتغال استان همدان در سال ۹۶ حدود ۱۹ هزار و ۹۸۰ شغل بوده است که بیش از ۲۸ هزار و ۳۰۰ شغل در استان ایجاد شد.

علی ربیعی وزیر تعاون، کارو رفاه اجتماعی به منظور شرکت در کارگروه اشتغال به استان همدان سفر کرده است.

همچنین بهره برداری از درمانگاه شهرستان رزن از دیگر برنامه های سفر یک روزه وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی به استان همدان است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۲۶ تیر ۱۳۹۷

:زمان ۱۲:۵۲

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ