۱۳۴۱ تعاونی در استان همدان فعال است

۱۳۴۱ تعاونی در استان همدان فعال است
| ۱۱ شهریور ۱۳۹۷


 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: یک هزار و ۳۴۱ تعاونی در استان همدان فعالیت دارند.

احمد توصیفیان در حاشیه بازدید از تعاونی‌های نهاوند گفت: استان همدان در مجموع دارای یک هزار و ۳۴۱ تعاونی فعال است که ۱۰۵ تعاونی مربوط به شهرستان نهاوند است.


وی هدف از سفر به نهاوند را بازدید از تعاونی‌های برتر و مشکل‌دار این شهرستان عنوان کرد و گفت: در شهرستان نهاوند در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال اقدامات خوبی صورت گرفته است.


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان سهم اعتبارات روستایی این استان در بحث اشتغال را ۲۶۱ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: سهم شهرستان نهاوند از این میزان ۳۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است که تاکنون ۲۰ میلیارد آن با سود ۶ درصد جذب‌شده است.


وی سهم تسهیلات مشاغل خانگی را ۲ میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان عنوان و اضافه کرد: در استان همدان مجموع اعتبارات اشتغال در سال جاری ۱۳۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است که فاز اول آن اختصاص پیداکرده است.


توصیفیان با اشاره به اینکه از این میزان تاکنون ۱۰۴ میلیاردتومان پرداخت‌شده است، گفت: سهم پرداختی نهاوند از این میزان ۲۵ درصد اعتبارات است.


وی با اشاره به رتبه اول شهرستان نهاوند در بحث پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی روستایی گفت: در شهرستان نهاوند یک وحدت رویه و عزم جدی برای جذب و پرداخت این تسهیلات صورت گرفته که نیازمند حمایت و همراهی همه مسئولان دستگاه‌ها و بانک‌ها است.


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با اشاره به در دسترس بودن سامانه کارا، گفت: سامانه در دسترس است و هیچ‌گونه مشکلی ندارد اما در برخی رسته‌ها دارای محدودیت است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۱۱ شهریور ۱۳۹۷

:زمان ۰۵:۳۷

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ