گامی بزرگ در معرفی همه جانبه شهرستان نهاوند

گامی بزرگ در معرفی همه جانبه شهرستان نهاوند
| ۲۴ آذر ۱۳۹۷

پس از پیشنهاد تالیف کتاب مشاهیر نهاوند در کارگروه توسعه شهری و محول شدن این پروژه به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند، جلسات متعددی پیرامون این پروژه منعقد شد، که طی آنها با کسب نظر از پژوهشگران و نمایندگان ادارات قرار بر آن شد برای پوشش بیشتر و گستره وسیعتر این پروژه در غالب دانشنامه الکترونیک تعریف شود.

به گزارش عقیق زرین، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری نهاوند گفت: شناخت نهاوند اولین گام برای معرفی کامل این شهرستان در ابعاد ملی و بین المللی است.

مهدی جلالوند در اولین جلسه مرکز دانشنامه نهاوند که در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند برگزار شد، افزود: تدوین دانشنامه‌ای جهت معرفی نهاوند و مشاهیر آن از اقدامات بسیار خوبی است که باید همه در انجام آن همکاری نمایند.

وی ادامه داد: در بحث تخصیص بودجه، باید به این قبیل موضوعات نگاه ویژه‌ای داشته باشیم.

جلالوند گفت: لازم است بخش های مربوط به مشاهیر به خصوص شخصیت های مرتبط با انقلاب اسلامی هر چه سریعتر انجام شود تا در برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی معرفی و رونمایی شود.


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند گفت: به منظور هماهنگی و اداره دقیق تر دانشنامه الکترونیک نیاز به ایجاد مرکزی برای این دانشنامه احساس شد.

زینب سیف افزود: به همین منظور آیین نامه مرکز دانشنامه نهاوند تدوین و طی جلسات متعدد با فرماندار و معاون ایشان و پژوهشگران و دانشگاه ها و مراکز پژوهشی شهرستان به تایید رسید.

وی ادامه داد: هدف اصلی معرفی همه جانبه شهرستان در قالب دانشنامه است که برای پژوهشگران و مراکز علمی قابل استناد باشد.

سیف گفت: فصل اول این دانشنامه به معرفی مشاهیر نهاوند اختصاص خواهد یافت.

در این جلسه که رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس بنیاد ایران‌شناسی دفتر منطقه‌ای زاگرس و نمایندگان دانشگاه های دولتی و غیرانتفاعی امید حضور داشتند، مصوب شد که دبیرخانه این مرکز در دانشگاه غیرانتفاعی امید دایر شده و بنیاد ایران‌شناسی دفتر منطقه‌ای زاگرس به عنوان دبیر دانشنامه منصوب شد.

لازم به ذکر است که ریاست مرکز با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند می باشد.

۲۵ آذر ۰۰:۴۰ موزیک جدید
ممنون 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۲۴ آذر ۱۳۹۷

:زمان ۰۹:۱۲

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ