«سعید ابراهیمی» قهرمان کشتی جهان مسئول دفتر نمایندگی اداره ورزش در شهر گیان نهاوند شد

«سعید ابراهیمی» قهرمان کشتی جهان مسئول دفتر نمایندگی اداره ورزش در شهر گیان نهاوند شد
| ۶ بهمن ۱۳۹۷

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند، گفت: سعید ابراهیمی قهرمان کشتی جهان مسئول دفتر نمایندگی اداره ورزش در شهرگیان شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان و به نقل از شهرستان نهاوند، مهرداد سعدی نژاد در این خصوص، گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته در راستای توسعه متوازن ورزش در سطح شهرستان و پیشبرد اهداف اداره ورزش و جوانان در تمامی نقاط شهری و روستایی سعید ابراهیمی مربی توانمند کشتی نهاوند و همچنین قهرمان کشتی جهان به‌عنوان مسئول دفتر نمایندگی اداره ورزش و جوانان شهرگیان معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه پیش‌ازاین نیز رضا مولوی به‌عنوان مسئول دفتر نمایندگی اداره ورزش در شهر برزول معرفی‌شده است، گفت: توجه به ورزش یکی از ضروریات جامعه است چراکه با توسعه و ترویج ورزش می‌توان بسیاری از معضلات موجود در جامعه را مرتفع ساخت.

وی با اشاره به حضور تیم بسکتبال بانوان نهاوند در مسابقات بسکتبال دختران کشور در گرگان، گفت: خوشبختانه در اولین بازی تیم خانه بسکتبال نهاوند توانست با نتیجه ۵۷ بر ۳۵ از سد حریف خود تیم خانه بسکتبال همدان عبور کند.


۱۴ ارديبهشت ۲۳:۳۸ علیرضا حیدری
سلام و ادب خدمت آقای مهرداد سعدی نژاد عزیز . آرزوی سلامتی برای همه کشتی گیران شهر . دوستدار همه شما .بنده از سال ۶۵ تا ۷۱ در نهاوند کشتی میگرفتم .از شاگرد های استاد سماوات، آقا عزیز سیف، و.. پایدار و سلامت باشید... از دیدن تصاویر همه دوستانم شاد و خوشحال هستم. علی صفاری ، رامین درویشی، عباس ، مهرداد ، سعید کولیوند  و همه.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۶ بهمن ۱۳۹۷

:زمان ۰۵:۴۵

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ